« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Što je samovrjednovanje strukovnih škola?
Samovrjednovanje škola je proces sustavnog i trajnog praćenja,analiziranja i preispitivanja vlastite prakse s ciljem unapređivanja rada škole.
Samovrjednovanje u školama provode sami sudionici odgojno-obrazovnog procesa, uključujući učenike, roditelje i sve nastavno i nenastavno osoblje, dakle upravo oni koji su ujedno i najviše zainteresirani za unapređivanje rada svojih škola. Samovrjednovanje otvara mogućnost da cijela školska zajednica aktivno razmišlja i raspravlja o radu škole te gradi viziju i plan svoga razvoja.
Njime se školama pruža mogućnost da na strukturirani način analiziraju, interpretiraju i vrednuju vlastiti rad. Prikupljeni bi uvidi trebali osigurati čvrstu
podlogu svrhovitom planiranju razvoja i trajnom unapređivanje školske prakse.
Iako se u dobrim i angažiranim školama stalno raspravlja o vlastitom radu i vodi briga o učincima toga rada, školsko samovrjednovanje formalizira procese, strukturira ih i čini ih svima dostupnima.
- 4 člana koji su nastavnici ili stručni suradnici
- 1 člana iz reda dionika, na prijedlog osnivača,
- 1 člana iz reda polaznika,
- 1 člana iz reda roditelja.
U našoj školi Povjerenstvo za kvalitetu čine:
- Evelin Bulić, ravnateljica
- Dražana Filipović, prof. i koordinator za samovrednovanje
- Anđela Divić, pedagoginja
- Marina Lukač, prof.
- Tamara Buvinić, predstavnik Vijeća roditelja
- Marina Andačić Krivić, predstavnik lokalne zajednice
Kao svaki novi pristup i ovaj postavlja nova očekivanja i dodatne zahtjeve pred školsku zajednicu. Jasno je da se pritom rađaju brojna pitanja o smislu i svrsi te novine. Što je to? Zašto se to uvodi? Što će nam to? Kako se to provodi?Tko to treba raditi? Tko će nam to platiti? Možemo li to nekako izbjeći?
Osnovni je smisao uvođenja samovrjednovanja u školski sustav omogućavanje školama da putem realistične i metodološki jasno definirane samoanalize vlastitoga rada bolje prepoznaju svoje razvojne potrebe i poduzimaju mjere za unapređivanje vlastite prakse te djelotvornije i učinkovitije ostvarivanje željenih odgojnih i obrazovnih ciljeva.