« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Profesori iz aktiva hrvatskog jezika odlučili od ove godine voditi učenike na terensku nastavu u Zaostrog kako bi im približili život i djelo fra Andrije Kačića Miošića, velikana po kojem njihova škola nosi ime. Ove se godine, tako, ovaj izlet savršeno uklopio u obilježavanje 320. obljetnice fra Andrijinog rođenja i u projekt „Razgovori s Andrijom“.
Proljeće 2024. godine donosi nam dva velika rođendana. 17. travnja obilježavamo 320. godišnjicu rođenja našeg fra Andrije Kačića Miošića, a samo dan nakon, 18. travnja, okrugli, 150. rođendan, velike Ivane Brlić Mažuranić.
Na današnji dan prije 130 godina rođen je veliki Miroslav Krleža, jedan od najveći hrvatskih i europskih pisaca 20. stoljeća.
Ljetni odmor služi da na kratko zaboravimo na školu i školske obaveze, ali ne i da zaboravimo na čitanje. Čitati je uvijek potrebno!
Na današnji dan, 10. lipnja, rođen je Antun Mihanović, hrvatski pisac i političar, čovjek koji je dva desetljeća prije Ljudevita Gaja najavio preporodne težnje.
Ove godine obilježava se 480. godišnjica smrti Petra Zoranića, 515. obljetnica rođenja Marina Držića te 710. obljetnica rođenja Giovannia Boccacca, a naši učenici obilježili su to prigodnim panoom.
Neprestano je važno naglašavati što je to sloboda mišljenja i izražavanja, koji su nepoželjni oblici verbalne i neverbalne komunikacije, što je dostojanstvena komunikacija i koliko je ona dio osobnog identiteta. Evo prilike da još malo razmišljamo o tome. Danas je Svjetski dan pisanja pisama, zato, olovke u ruke!
Na današnji je dan, 2. svibnja, prije 180 godina, Ivan Kukuljević Sakcinski održao prvi govor na hrvatskom jeziku u Hrvatskom saboru.
Kako smo obilježili ovaj dan?
U tjednu od 24. do 30. travnja obilježili smo šeste po redu Dane medijske pismenosti s ciljem podizanja svijesti javnosti o važnosti medijske pismenosti i kritičnog razmišljanja o medijskim sadržajima.