« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Školska knjižnica
Srednja škola fra Andrije Kačića Miošića
Makarska
ŠKOLSKA KNJIŽNICA je mjesto u kojem se pohranjuje,čuva i stručno obrađuje i daje na korištenje knjižna i neknjižna građa. U prostorijama školske knjižnice korisnici se mogu svakodnevno služiti knjigama,časopisima i AV-građom.
Za korištenje izvan prostorija knjižnice korisnici mogu posuditi dvije knjige: lektirni naslov na vrijeme od 14 dana i beletristiku na vrijeme od 21 dan. Ukoliko učenici ne vrate knjigu na vrijeme, temeljem Statuta Škole, učenici su dužni platiti zakasninu od 0,50 kn po danu.
Korisnici su dužni čuvati knjižnu građu od svakog oštećenja.
U prostorijama knjižnice organizira se individualni rad s učenicima, rad sa skupinom učenika, nastava i izvannastavne aktivnosti (susreti, razgovori, sekcije i sl.) u skladu s godišnjim planom i programom rada Škole.
U prostorijama knjižnice ima 16 čitateljskih mjesta te učenici imaju 1 računalo s pristupom Internetu i printeru.
U ožujku 2013. godine školska knjižnica se digitalizirala. Svi učenici i korisnici školske knjižnice imaju knjižnične iskaznice. Program u kojem se odvija knjižnična posudba zove se Metel.
KNJIŽNI FOND: 3 855
Broj upisanih učenika: 510
Broj upisanih zaposlenika: 34
Ukupan broj upisanih: 544
Ukupan broj AV – građe: 30
Veselimo se Vašem dolasku u našu školsku knjižnicu, postanite vjeran čitatelj i dobar prijatelj našoj školskoj knjižnici!
Tamara Buvinić,prof. i dipl. knjiž., mentor
Sigmund Feud
(Přĩbor, Češka, 6. svibnja 1856. – London, 23. rujna 1939.)
obilježavanje 75. godišnjice smrti
Sigmund Freud,
austrijski neurolog židovskog podrijetla i utemeljitelj psihoanalize.
Glavni predstavnik psihoanalize je Sigmund Freud. On je iznio teoriju po kojoj je čovjek nesvjesno biće, bez mogućnosti slobodnog odlučivanja, ne može donositi racionalne odluke, pa čak ni vladati samim sobom. To je u potpunosti odudaralo od dotadašnjeg tradicionalnog shvaćanja i tumačenja čovjeka.
Freud dijeli ličnost, tj. ljudski um na 3 razine: nesvjesno, predsvjesno i svjesno.
Nesvjesno je za njega najvažnije. Područje nesvjesnog je najveće i do njega možemo doći samo uz pomoć drugih. To je mnoštvo sadržaja koji nas mogu jako uznemiravati. Ono sadrži sve ono negativno u životu i predstavlja opasnost, jer ne miruje nego se želi probiti u svjesno i tako u nama stvara napetost. Te misli, sjećanja ili porivi toliko su uznemiravajući (pod neke od uznemirujućih nesvjesnih tema spadaju incest, mržnja prema braći i sestrama, roditeljima, supružnicima ili sjećanja na traume iz djetinjstva) da bi svijest o njima dovela do osjećaja anksioznosti.
U nesvjesnom se nalaze:
Zadatak psihoanalize je ući u nesvjesno, vidjeti što se događa, izbaciti to u svjesno i riješiti.
U ličnosti, osim nesvjesnog postoje i druge razine svijesti. To su:
Većina simbola u Freudovim zapisima ima seksualne konotacije. Pretpostavka za takve interpretacije počiva na tome što je Freud pod utjecajem viktorijanske ere, kada je većina ljudi bila seksualno inhibirana, vjerovao da se potisnuti seksualni osjećaji I žudnje izražavaju kroz snove u simboličkom obliku.
Freud govori o tri strukture koje čine ličnost:
Od tri strukture koje čine ličnost za Freuda je najslabiji ego. Id se uglavnom nalazi u nesvjesnoj razini ličnosti. Ego je raspoređen u sve tri, ali ga najviše ima u predsvjesnoj, dok superega najviše ima u svjesnoj.
Pano u izložbenom dijelu Škole pripremila školska knjižničarka, a Freuda su oslikali učenici: Tea Cvitanović,3.c i Šimun Antičić Lović, 3.l