« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Školska knjižnica
Srednja škola fra Andrije Kačića Miošića
Makarska
ŠKOLSKA KNJIŽNICA je mjesto u kojem se pohranjuje,čuva i stručno obrađuje i daje na korištenje knjižna i neknjižna građa. U prostorijama školske knjižnice korisnici se mogu svakodnevno služiti knjigama,časopisima i AV-građom.
Za korištenje izvan prostorija knjižnice korisnici mogu posuditi dvije knjige: lektirni naslov na vrijeme od 14 dana i beletristiku na vrijeme od 21 dan. Ukoliko učenici ne vrate knjigu na vrijeme, temeljem Statuta Škole, učenici su dužni platiti zakasninu od 0,50 kn po danu.
Korisnici su dužni čuvati knjižnu građu od svakog oštećenja.
U prostorijama knjižnice organizira se individualni rad s učenicima, rad sa skupinom učenika, nastava i izvannastavne aktivnosti (susreti, razgovori, sekcije i sl.) u skladu s godišnjim planom i programom rada Škole.
U prostorijama knjižnice ima 16 čitateljskih mjesta te učenici imaju 1 računalo s pristupom Internetu i printeru.
U ožujku 2013. godine školska knjižnica se digitalizirala. Svi učenici i korisnici školske knjižnice imaju knjižnične iskaznice. Program u kojem se odvija knjižnična posudba zove se Metel.
KNJIŽNI FOND: 3 855
Broj upisanih učenika: 510
Broj upisanih zaposlenika: 34
Ukupan broj upisanih: 544
Ukupan broj AV – građe: 30
Veselimo se Vašem dolasku u našu školsku knjižnicu, postanite vjeran čitatelj i dobar prijatelj našoj školskoj knjižnici!
Tamara Buvinić,prof. i dipl. knjiž., mentor
Mjesec hrvatske knjige
Povodom Mjeseca hrvatske knjige, manifestacije koja se održava svake godine od 15. listopada do 15. studenog, naše su školske knjižničarke organizirala projekt u kojem su sudjelovali učenici od prvog do trećeg razreda. Budući da je ovogodišnji moto Mjeseca hrvatske knjige bio „Baš baština“, naše su se radionice odnosile na baštinu, glagoljicu i zavičajni govor. Tako su učenici prvih razreda izrađivali straničnike (bookmarkere) pišući na njima nazive najznačajnijih djela hrvatske književnosti na glagoljici. Drugi i treći razredi sudjelovali su u kvizu na kojemu se natjecalo pet grupa iz svakog razreda, dok je svaka grupa brojala tri učenika. Pogađali su se pojmovi na zavičajnom govoru, a učenici su pojmove objašnjavali pantomimom, asocijacijom ili crtanjem zadanog pojma.