preskoči na sadržaj

Srednja škola fra Andrije Kačića Miošića Makarska

Login
Tražilica
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Anketa
Na kraju godine moj uspjeh je







Carnet vijesti
Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 11. 2010.

Ukupno: 1164540
Ovaj mjesec: 3377
Ovaj tjedan: 860
Danas: 79
PARTNERI

Erasmus+KA1
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Mobilnost profesorice Antonije Puharić na Islandu
Autor: Antonia Puharić, 15. 4. 2024.

Struktrurirani tečaj: Projektno učenje (PBL) u Reykjaviku - 31. ožujka do 6. travnja 2024.


Kad sam u suradnji s kolegicom Slavicom Galić Zaradić počela pisati projektni prijedlog dalekog 8. kolovoza 2022. u 8 sati, stalno sam ponavljala 'Sve će biti u redu'. Nisam ni znala da ću na svoju mobilnost ići na Island gdje je to učestala uzrečica, ali zapravo i neslužbeni nacionalni moto 'Þetta reddast'.

Kao koordinatorica prvog školskog Erasmus+ projekta MoDi - Motivacija i Digitalizacija, napokon sam dočekala svoju mobilnost na Island, te sam od 31. ožujka do 6. travnja 2024. godine sudjelovala na edukaciji “Projektno učenje“ u Reykjaviku, u organizaciji “Smart teachers play more”. Ova edukacija je dio Erasmus+ projekta vrijednog 13.509,00 eura, sufinanciranog sredstvima Europske unije putem Agencije za mobilnost i programe EU-a.

Tijekom sedmodnevne edukacije, sudionici iz sedamnaest europskih zemalja: Arube, Austrije, Njemačke, Ujedinjenog Kraljevstva, Češke, Finske, Francuske, Belgije, Grčke, Mađarske, Irske, Poljske, Togoa, Španjolske, Švedske i Hrvatske, imali su priliku razmijeniti iskustva o poučavanju u različitim školskim sustavima, raspravljati o motivaciji učenika i učiti nove metode korištenja kreativnih pristupa u nastavi.

Edukaciju su vodili Lilja M. Jónsdóttir, profesorica emerita Sveučilišta na Islandu, i Thorleifur Örn Gunnarsson, nastavnik škole u Reykjaviku koji svoju cjelokupnu nastavu temelji na principu projektnog učenja.

Voditelji edukacije detaljno su nas proveli kroz proces planiranja projektnog učenja, a nakon teoretskog dijela edukacije, imali smo priliku izraditi svoj projektni plan.

Tijekom edukacije, posjetili smo dvije islandske škole i upoznali se s njihovim obrazovnim sustavom. Poseban dojam ostavila je Dalskóli, jedna od najsuvremenijih i najopremljenijih škola na Islandu. Škola posjeduje vlastitu knjižnicu, sportske terene i bazene koji su dostupni učenicima, djelatnicima škole i ostalim građanima. Suvremenost škole očituje se i u bogato opremljenim kabinetima.

Islandski obrazovni sustav može biti primjer suvremenog učenja i poučavanja, uz neizostavnu primjenu IKT-a. Naglasak je na razvijanju vještina 21. stoljeća, uključujući kreativnost, kritičko mišljenje, suradnju, komunikaciju, građanstvo i povezanost, te poticanje aktivnijeg sudjelovanja učenika u nastavnom procesu.

U sklopu edukacije, imala sam priliku upoznati islandske običaje, tradiciju, kulturu, gastronomiju i prirodne ljepote kroz organizirane izlete. Islandska prirodna baština ostavlja neizbrisiv dojam na svakog posjetitelja, te nijedan putnik koji kroči na islandsko tlo ne može ostati ravnodušan dok istražuje svaki njegov hladni kutak.

Osim profesionalnog usavršavanja s kojeg odlazim puna novih ideja i motivacije za uspostavljanje novih projekata s učenicima, dobila sam i mnogo više, ostvarivši nove kontakte koje smatram vrijednima kako poslovno, tako i privatno.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju