« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Pročitajte kako su se naše profesorice snašle u ulozi učenica sudjelujući u edukacijama u Dublinu u sklopu Erasmus+ programa...
Početkom ove školske godine, od 18. do 24. rujna, dvije profesorice Srednje škole fra Andrije Kačića Miošića u Makarskoj, Dražana Filipović i Anđelina Mršo, probile su led i započele prve aktivnosti mobilnosti u sklopu Erasmus+ KA1 projekta pod nazivom MoDi - Motivacija i Digitalizacija 2022-2-HR01-KA122-SCH-000097349 u kojem ova makarska škola sudjeluje po prvi put. U potrazi za profesionalnim rastom i razvojem, profesorice su imale priliku sudjelovati na dva različita, ali komplementarna tečaja u Europass Teacher Academy u Dublinu, Irskoj. Tečajevi su za cilj imali unaprijediti znanje i vještine u području obrazovanja. Prof. Mršo sudjelovala je na tečaju Pathways to Become a Digitally Competent Educator (Kako postati digitalno kompetentan nastavnik), dok je prof. Filipović pohađala tečaj Brain-based learning (Učenje temeljeno na mozgu).
Tečaj Pathways to Become a Digitally Competent Educator bio je sveobuhvatan program osmišljen kako bi opremio edukatore s potrebnim alatima i znanjem za učinkovito integriranje tehnologije u svoje nastavne prakse. Tečaj je trajao pet dana i obuhvatio je širok spektar tema, uključujući trendove u obrazovnoj tehnologiji, digitalnu pedagogiju i praktične vježbe. Praktične radionice omogućile su polaznicima istraživanje različitih alata i platformi za obrazovanje. Ovo iskustvo bilo je neprocjenjivo za razumijevanje kako integrirati tehnologiju u aktivnosti u učionici ističući važnost digitalne pismenosti kako za edukatore tako i za učenike. Nadalje, razumijevanje digitalnog građanstva i odgovornog korištenja interneta bio je ključan aspekt ovog tečaja čiji su polaznici također istraživali metode digitalnog vrednovanja. Nemoguće je bilo izostaviti umjetnu inteligenciju i sveprisutni Chat GPT koji je zapravo bio u osnovi većine alata koji su se spominjali. Zaključak je da umjetna inteligencija donosi brojne prednosti, ali i nedostatke. Međutim, vrlo je važno procijeniti u kojim situacijama umjetna inteligencija pridonosi dobrobiti čovječanstva, odnosno dobrobiti našem obrazovnom sustavu, našim učenicima i profesorima te kako je koristiti isključivo kao asistenta kojeg ćemo kontrolirati i koristiti za veće dobro.
Tečaj Brain-based learning istraživao je neuroznanost iza procesa učenja i nastavnih praksi. Ovaj tečaj također je trajao pet dana, a cilj je bio pružiti edukatorima dublje razumijevanje kako mozak obrađuje informacije i kako to znanje može informirati strategije poučavanja. Tečaj je razmatrao različite stilove učenja i kako edukatori mogu prilagoditi svoje metode poučavanja kako bi zadovoljili različite sklonosti učenika i kognitivne procese. Također je istaknuta važnost stvaranja emocionalno angažirajućih okruženja za učenje, budući da emocije igraju značajnu ulogu u pamćenju i motivaciji. Razumijevanje neuroznanosti učenja ključno je za edukatore kako bi dizajnirali nastavu koja se usklađuje s prirodnim procesima mozga. Ovaj tečaj polaznike je opskrbio znanjem koje će im pomoći stvarati učinkovite strategije poučavanja.
Putovanje u Dublin, upoznavanje irske povijesti, kulture i prirodnih ljepota te sudjelovanje u edukacijama obogatili su profesorice naše Škole dragocjenim znanjem i vještinama koje će im omogućiti da bolje služe našim učenicima u uvijek mijenjajućem obrazovnom okruženju. Radujemo se primjeni spoznaja dobivenih na ovim tečajevima u našim nastavnim praksama.
Projekt je sufinanciram sredstvima Europske unije.
Podsjećamo vas da još jednom pogledate video uradak kojim je u Dublinu predstavljen naš Grad:
https://www.youtube.com/watch v=AcNU1cONMkU&ab_channel=Srednja%C5%A1kolafAKM