« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U srednjoj školi fra Andrije Kačića Miošića po prvi put su obilježeni Dani Erasmusa.Ovo prigodno godišnje obilježavanje najvećeg europskog programa Europske unije namijenjenog obrazovanju, osposobljavanju, mladima i sportu u školi su predstavili profesorica Antonia Puharić, koordinatorica aktualnog školskog Erasmus+ projekta Modi, zajedno s prof. Slavicom Galić Zaradić.
Tema ovogodišnjih Dana Erasmusa je Europska godina vještina pa je za učenike organizirano zanimljivo predavanje pod nazivom “Znanje je važno, no vještine su neophodne”.
Predavanje je održala soft skills trenerica Glorija Matić i koja je na zanimljiv i inspirativan način učenicima približila temu, objasnila razliku između hard i soft skills (tvrdih i mekih vještina) te navela važnost i jednih i drugih vještina za život. Istaknula je kako hard skills omogućavaju da imamo određeno znanje za obavljanje nekog zanimanja, dok soft skills pomažu da budemo što uspješniji u privatnom i poslovnom životu. Učenici su se iznenadili kad su shvatili da i sami već imaju neke soft skills koje su stekli obavljajući ljetne poslove.
U današnjem svijetu koji se brzo mijenja potrebna je sposobnost prilagođavanja novim situacijama u čemu doprinosi kvalitetan odgojno-obrazovni rad u školi ali i rad na Erasmus+ programima.
Osim predavanja, postavljen je i prigodan pano na kojem su izložene informacije o MoDi Erasmus+ projektu te na zanimljiv način predstavljene lokacije koje će nastavnici posjetiti u sklopu mobilnosti. Prof. Stipe Martinović pronašao je brojne interesantne podatke koji su postavljeni na pano i podijeljeni s učenicima i djelatnicima, a za ilustracije bila je zadužena Antea Olah, učenica 4.l razreda.
Uz aktualni Erasmus+ projekt, u školi se provode i eTwinning projekti i niz drugih projekata čiji je cilj osnaživanje obrazovnih i životnih vještina učenika i nastavnika kao i poticanje na cjeloživotno učenje i usavršavanje.