« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projektni tim Erasmus+ projekta MoDi: Motivacija i digitalizacija održao je u srijedu 15. svibnja, u Gradskoj knjižnici, radionicu za javnost, pod nazivom Inovativno učenje: korištenje digitalnih alata za povećanje motivacije i uključenosti učenika.
Projektni tim Erasmus+ projekta MoDi: Motivacija i digitalizacija Srednje škole fra Andrije Kačića Miošića, na čelu s koordinatoricom Antonijom Puharić, održao je u srijedu 15. svibnja, u Gradskoj knjižnici, radionicu za javnost, pod nazivom Inovativno učenje: korištenje digitalnih alata za povećanje motivacije i uključenosti učenika. Radionica koja je dio diseminacijskih aktivnosti organizirana je u suradnji sa Savjetovalištem Lanterna.
Predstavljeni su samo neki od brojnih alata o kojima su naučili na tečajevima, ali o kojima su saznali i kroz primjere dobre prakse kolega koje su upoznali na mobilnostima. Radionicu je započeo nastavnik Marko Maras koji je okupljenima je predstavio alat GooseChase, kojim učenici kroz potragu za ''blagom'' rješavaju zadatke. Nastavnik je svoj prvi GooseChase ''odigrao'' s učenicima prilikom terenske nastave u Hotelu Meteor. Nakon njega, nastavnica Anđelina Mršo prisutne je uvela u magični svijet umjetne inteligencije s alatom Twee koji je namjenjen nastavnicima stranih jezika. Nastavnica Slavica Galić Zaradić podijelila je iskustva rada s alatom Flip koji je namijenjen video raspravama, a koji joj je izvrsno poslužio i u eTwinning projektima. Radionicu je zaključila nastavnica Antonia Puharić, koja je potaknula prisutne u aktivno sudjelovanje u kratkoj online lekciji koju je pripremila koristeći digitalni alat Nearpod koji nastavnicima omogućuje upravljanje sadržajem na učeničkim mobilnim uređajima, formativnu provjeru i izradu interaktivnog sadržaja.
Sudionici su dobili i digitalni letak s preko trideset alata koji samo čekaju na nastavnike da ih se odvaže koristiti i zakorače u svijet inovativnog podučavanja. Predavači su utvrdili da se u školi korištenje novih alata višestruko isplatilo, te su potaknuli prisutne da i njima neki od predloženih alata postanu sastavni dio rada. Učenici rado sudjeluju u aktivnostima gdje se radi odmak od tipičnog frontalnog rada. Uključeniji su i zainteresiraniji, često pitaju kad će opet raditi neku sličnu aktivnost. Nastavnicima često mobiteli smetaju u školama jer se učenici ne odvajaju od njih, ali pokazalo se da ih se može okrenuti u svoju korist i iskoristiti za kvalitetniju nastavu, pripremu, ali i za vrednovanje učenika. Također je zaključeno da su alati koji se oslanjaju na umjetnu inteligenciju, unatoč početnom otporu, a uz malo opreza i zdravog razuma, također jako iskoristivi kod pripreme nastave, štede vrijeme, i pomažu kod kreiranja nastavnih sadržaja i aktivnosti. Kad ih učenici koriste samo ih treba ispravno usmjeriti i upozoriti na mane korištenja umjetne inteligencije.