« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dana 26. veljače održano je županijsko natjecanje u on- line kvizu Čitanjem do zvijezda za srednje škole...
ČITANJEM DO ZVIJEZDA za srednje škole
Županijska razina natjecanja ČDZ SŠ održala se u petak 26. veljače 2016.
On-line kvizu na županijskoj razini pristupilo je deset učenika naše Škole.
Pitanja su se odnosila na djelo Predstava Hamleta u selu Mrduša Donja, Ive Brešana,te na djelo Tahira Mujičića, Budi Hamlet, pane Hamlete!, i obuhvaćali su fabulu i likove navedenih djela, te život i djelo autora.
Županijskoj razini pristupili su učenici koji su stekli to pravo prelaženjem bodovnog praga sa školske razine.
Uspješne rezultate na županijskoj razini postigli su učenice: Magdalena Medić,3.b, Andrea Velić, 3.l i Bose Antonia Šodan, 2.a razred.
Učenici su s postignutim rezultatima ostvarili uspjeh prolaza te nastavljaju natjecanje na državnoj razini koje će se održati u travnju 2016. godine.
Mentorica i koordinatorica natjecanja u Školi bila je knjižničarka Dražana Filipović, a Povjerenstvo za natjecanje činile su profesorice hrvatskoga jezika Ankica Ravlić i Romana Ribičić, te asistenica u nastavi i profesorica hrvatskoga jezika Daniela Turić.
Natjecanje se sastojalo od ispunjavanja on- line kviza na razini države, a više o samom kvizu možete pročitati na stranicama Hrvatske mreže školskih knjižničara: https://sites.google.com/a/knjiznicari.hr/knjiznicari/citanjem-do-zvijezda-ss-2015-16
Ciljevi školskog knjižničara su i odgoj učenika s razvijenim kulturnim potrebama i navikama, sadržaji kulturne i javne djelatnosti sastavni su dio godišnjeg plana i programa rada školske knjižnice i knjižničara kao i odgojno-obrazovnog rada škole u cjelini. Interes za knjigu pada pa se ovakvim kvizom želi potaknuti učenike na čitanje s razumijevanjem, istraživanje, otkrivanje i kreativno stvaranje, jer je učenje na takav način najučinkovitije.
Čestitamo svim učenicima i nadamo se i daljnjem uspjehu na državnoj razini!