preskoči na sadržaj

Srednja škola fra Andrije Kačića Miošića Makarska

Login
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Anketa
Na kraju godine moj uspjeh je







Red Button

Red Button

Carnet vijesti
Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 11. 2010.

Ukupno: 1164577
Ovaj mjesec: 3413
Ovaj tjedan: 895
Danas: 114
PARTNERI

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt Gamifying heritage financira MZOS
Autor: Valentina Lasić, 7. 1. 2024.

Upoznavanje učenika s lokalnim identitetom i stvaranje novih obrazovnih sadržaja važna su karika u odgojno-obrazovnom procesu. U svrhu istog nastavnice Srednje škole fra Andrije Kačića Miošića i Strukovne škole, prof. Anita Zelić Tomaš, prof. Matea Maslać i dr.sc. Valentina Lasić osmislile su projekt pod nazivom Gamifying heritage – Igrom kroz baštinu. Za isti su odlukom MZOS od prosinca 2023. godine dobile novčana sredstva (2,100.00 EUR) za realizaciju u sklopu Poziva za financiranje projekata u sklopu izvannastavnih aktivnosti osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova u školskoj godini 2023./2024.

 


Projekt Gamifying heritage – Igrom kroz baštinu kao kreativan i inovativan pristup kulturnoj baštini, realizirati će se putem dodatne i projektne nastave te izvannastavne aktivnosti Čuvari baštine kao međuškolski i međupredmetni projekt (kroz nastavne predmete Hrvatski jezik i književnost, Engleski jezik i Povijest). Kroz suradnju dviju srednjih škola Srednje škole fra Andrije Kačića Miošića, Makarska, Srednje strukovne škole, Makarske, Osnovne škole dr. Franje Tuđmana, Brela i lokalne zajednice Gradske galerije Ante Gojak, Makarska učenici će se upoznati s izvorima tradicijskih vrijednosti i identiteta: kulturno-spomeničkom baštinom grada Makarske te važnosti očuvanja, valorizacije i prezentiranja iste kroz niz pomno osmišljenih i dobno prilagođenih aktivnosti. 

Projekt je namijenjen učenicima gimnazijskog smjera (jezična i opća gimnazija 1., 2. i 3. razreda), smjera elektrotehničar (1. i 2. razredi) i smjera turističko-hotelijerski komercijalist (1., 2. i 3. razredi) te zainteresiranim učenicima 6., 7. i 8. razreda osnovne škole. Naglasak je na razvijanju suradničkog učenja, samostalnog istraživačkog učenja (partnerstvo srednja škola-osnovna škola), kreativnog likovnog ili literarnog izražavanja te vođenim radionicama u suradnji s Gradskom galerijom A. Gojak Makarska (voditelj muzejski pedagog).

Krajnji cilj osim stjecanja znanja, prenošenja tradicionalnih i tradicijskih vrijednosti, izrada je digitalne online zabavne igre (Makarsko blago – lova na baštinu) na principu potrage za blagom i kviza znanja s učeničkim radovima, koja je namijenjena svim učenicima osnovnih i srednjih škola Makarskog primorja kao i turistima koji posjećuju grad Makarsku s obzirom da će biti javno dostupna. Učenici će osmisliti i oblikovati igru u kojoj je svaki zadatak i izazov obogaćen informativnim tekstovima, slikama ili videom te omogućava kroz zabavnu potragu istraživanje materijalnu i nematerijalnu baštinu.

 

Zadani ciljevi postići će se mentoriranim istraživanjem pod vodstvom prof. Anite Zelić Tomaš, prof. Matee Maslać, prof. Anđeline Mršo, prof. Majom Brzicom i dr.sc. Valentinom Lasić, suradnjom učenika i lokalnih organizacija tijekom procesa učenja, usmjeravanjem fokusa istraživanja na proučavanje lokalnog identiteta te stvaranjem mreže suradnje s lokalnom zajednicom. S obzirom na vertikalnu suradnju učenika srednjih i osnovne škole aktivnosti su prilagođene ovisno o sposobnostima, interesu i dobi. Proučavanjem kulturne baštine, simbola i odrednica lokalnog identiteta identificiraju se i valoriziraju ona kulturna dobra koja imaju potencijal postati kulturno-turističke atrakcija kroz digitalnu igru.

https://makarskadanas.hr/gamifying-heritage-srednjoskolcima-dan-zadatak-da-kreiraju-online-igru-za-kolege-i-osnovce/





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju