« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
"Profesorice, jesu li glumci naši vršnjaci?"; "Kako imaju dobar izgovor!"; "Čekajte, jeste vidjeli kako onaj dobro glumi starca, a kako je onaj dobro pjevao"; "Wow, kad je zapjevao Ed Sheerana, mene je oborio s nogu!"; "Daaa, i mene! Koji glas, a kako one dvije imaju dobar naglasak... A njegov sluga!" "Profesorice, isplatilo se!", čuli su se povici na izlazu iz GKM-a nakon predstave The Taming of the Shrew u izvedbi učenika I. gimnazije u Splitu.
Svi već umorni i zatrpani testovima pred sami kraj školske godine pitali smo se ima li smisla ulagati trud i vrijeme na odlazak u Split. Ali, kao što je netko od učenika rekao, isplatilo se.
Zaista, kao da smo svi dobili neki novi polet i ideje nakon ove predstave. Svakako smo odlučili i dalje pratiti rad prof. Olge Granić i njezine ekipe iz I. gimnazije. Sigurni smo da je uloženo jako puno vremena u pripreme, vježbanje, učenje teksta, pokreta, scena, osmišljavanje scenografije, kostimografije, a sve to uz redovite školske i izvanškolske aktivnosti.
Pripremali su se i učenici 1.a i 2.a za odlazak na ovu predstavu. Na satu engl. jezika učili su o W. Shakespeareu, njegovom životu, stvaralaštvu, a posebno su analizirali likove iz komedije Kroćenje goropadnice. Sa svijetom W. Shakespearea upoznali su nas Luka i Toni (2.a), a Karla i Mare izradile su pregledan prikaz likova, osobito prosaca, što nam je pomoglo u praćenju radnje. Zanimljivo je bilo vidjeti kako su te likove pred nama oživjeli splitski srednjoškolci. A sigurno su i neki od naših učenika zamišljali kako bi se i oni sami snašli u istim ulogama, na nekoj pozornici. Bez sumnje, izvrsno, uvjerene su njihove profesorice koje su ih pratile u kazalište (Doris K., Tamara B., Danijela D. i Andelina M) . Ok, ne moramo osnovati The Globe poput Shakespearea, ali bismo mogli razmisliti o glumačkoj družini i u našoj školi. Zar ne?