Cijeli tjedan, od 24. do 30. travnja, obilježavali su se šesti po redu Dani medijske pismenosti. Glavni ciljevi ovog projekta su podizanje svijesti javnosti o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima te stvaranje prilika za medijsko obrazovanje što većeg broja građana, posebice djece i mladih.
Ove godine, pod sloganom U ravnoteži - online i offline, fokus je stavljen na utjecaj medija i društvenih mreža na mentalno zdravlje djece i mladih, na problem dezinformacija te važnost kritičkog promišljanja i medijskog obrazovanja.
Tako se i naša Škola ove godine preko različito osmišljenih aktivnosti u suradnji sa stručnom službom, psihologinjom Nikolinom Filipović Baban, pedagoginjom Anđelom Divić, knjižničarkom Tamarom Buvinić, profesoricama hrvatskog jezika i književnosti Dražanom Filipović i Danijelom Dobrotom te ravnateljicom Evelin Bulić, priključila promicanju medijske pismenosti.
Učenici su u sklopu radionica mogli osvijestiti svoje motive, odnosno potrebe zbog kojih najčešće koriste društvene mreže, osnažiti svoju samosvijest kroz upoznavanje sebe na primjerima iz stvarnog i virtualnog života, prepoznati zamor od ekrana te određivati vlastite granice prema vremenu provedenom na mreži. U sklopu panel diskusije Odnosi na mreži vs. odnosi uživo raspravljali smo o razlikama, sličnostima, kvaliteti i rizicima virtualnih i offline prijateljstava, a u zanimljivoj debati dotaknuli smo se i veze između influencera i uzora.