« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I ove godine naša je škola odabrana za sudjelovanje u probnome istraživanju PISA 2025, devetome ciklusu Međunarodnoga programa za vrednovanje znanja i vještina učenika koji Organizacija za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD) provodi u više od 80 zemalja diljem svijeta u trogodisnjim ciklusima.
Ukupno je sudjelovalo 35 učenika prvih i drugih razreda.
Ciklus PISA 2025 usmjeren je na prirodoslovnu pismenost i učenje u digitalno doba, uz dodatno ispitivanje engleskoga jezika, dok se čitalačka i matematička pismenost ispituju u manjemu obimu u svrhu praćenja trendova u postignućima učenika.
PISA istraživanje danas je jedan od najvažnijih pokazatelja kvalitete i učinkovitosti odgojno-obrazovnih sustava u svijetu. Rezultati prošloga ciklusa istraživanja PISA 2022, pokazuju da su učenici u Hrvatskoj po prvi put dostigli prosjek zemalja OECD-a u čitalačkoj i prirodoslovnoj pismenosti, ali da su im postignuća u matematici još uvijek ispodprosječna. Uz to, rezultati pokazuju da su postignuća učenika u Hrvatskoj ostala stabilna usprkos otežanim uvjetima učenja i poučavanja tijekom COVID-19 pandemije, sto nije bio slučaj u mnogim drugim zemljama, uključujući izemlje OECD-a. Hrvatski odgojno-obrazovni sustav također je pokazao posebnu otpornost u pogledu dobrobiti učenika tijekom pandemije.
Još jednom pohvaljujemo naše učenike na shvaćanju važnosti doprinosa ovakvim istraživanjima, te im zahvaljujemo na sudjelovanju !