eTwinning projekt My water is Our Water

by | 25.4.2025. | Geografski kutak, Povijesni kutak

Sukladno planu provedbe cjelogodišnjeg međuškolskog i međunarodnog projekta „My Water is Our Water“ učenici Srednje škole fra Andrije Kačića Miošića Makarska su dovršili anketne upitnike o prosječnoj količini dnevne potrošnje vode po osobi praćene u vremenskom razdoblju od jednoga tjedna. Time su završene sve planirane aktivnosti kojima su obrađeni planirani ishodi iz predmeta Geografija i Povijest. I to:

Prirodna geografija i voda:

  • Učenik objašnjava kruženje vode u prirodi i vrste voda na Zemlji.
  • Učenik analizira uzroke i posljedice neravnomjerne raspodjele vode u svijetu.
  • Učenik opisuje značaj vode za život i gospodarsku aktivnost.
  • Učenik prepoznaje utjecaj ljudskog djelovanja na vode (zagađenje, potrošnja, zaštita).

Održivi razvoj i zaštita voda:

  • Učenik analizira probleme vezane uz vodne resurse u svojoj zajednici i predlaže moguća rješenja.
  • Učenik prepoznaje važnost očuvanja voda za buduće generacije.
  • Učenik povezuje lokalne probleme s globalnim vodnim izazovima (npr. nestašica pitke vode, klimatske promjene).

Povijesni aspekti korištenja vode:

  • Učenik analizira kako su rijeke i mora utjecala na razvoj pojedinih civilizacija
  • Učenik prepoznaje važnost vodnih putova za trgovinu, komunikaciju i širenje kultura.
  • Učenik opisuje značaj bunara, akvadukta, vodovoda kroz povijest.

Društveni i politički aspekti:

  • Učenik analizira konflikte i suradnju među narodima zbog vodnih resursa.
  • Učenik raspravlja o vodi kao javnom dobru i ljudskom pravu.
  • Učenik prepoznaje ulogu zakona, međunarodnih sporazuma i institucija u upravljanju vodama
Skip to content