Sukladno planu provedbe cjelogodišnjeg međuškolskog i međunarodnog projekta „My Water is Our Water“ učenici Srednje škole fra Andrije Kačića Miošića Makarska su dovršili anketne upitnike o prosječnoj količini dnevne potrošnje vode po osobi praćene u vremenskom razdoblju od jednoga tjedna. Time su završene sve planirane aktivnosti kojima su obrađeni planirani ishodi iz predmeta Geografija i Povijest. I to:
Prirodna geografija i voda:
- Učenik objašnjava kruženje vode u prirodi i vrste voda na Zemlji.
- Učenik analizira uzroke i posljedice neravnomjerne raspodjele vode u svijetu.
- Učenik opisuje značaj vode za život i gospodarsku aktivnost.
- Učenik prepoznaje utjecaj ljudskog djelovanja na vode (zagađenje, potrošnja, zaštita).
Održivi razvoj i zaštita voda:
- Učenik analizira probleme vezane uz vodne resurse u svojoj zajednici i predlaže moguća rješenja.
- Učenik prepoznaje važnost očuvanja voda za buduće generacije.
- Učenik povezuje lokalne probleme s globalnim vodnim izazovima (npr. nestašica pitke vode, klimatske promjene).
Povijesni aspekti korištenja vode:
- Učenik analizira kako su rijeke i mora utjecala na razvoj pojedinih civilizacija
- Učenik prepoznaje važnost vodnih putova za trgovinu, komunikaciju i širenje kultura.
- Učenik opisuje značaj bunara, akvadukta, vodovoda kroz povijest.
Društveni i politički aspekti:
- Učenik analizira konflikte i suradnju među narodima zbog vodnih resursa.
- Učenik raspravlja o vodi kao javnom dobru i ljudskom pravu.
- Učenik prepoznaje ulogu zakona, međunarodnih sporazuma i institucija u upravljanju vodama
