preskoči na sadržaj

Srednja škola fra Andrije Kačića Miošića Makarska

Login
Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Anketa
Na kraju godine moj uspjeh je







Carnet vijesti
CARNET
27.11.2020. 14:19
Istraživanje tržišta – Usluge organizacije događanja za projektne dionike
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET provodi istraživanje tržišta za potrebe nabave Usluge organizacije događanja za projektne dionike. U svrhu istraživanja tržišta CARNET objavljuje sljedeće dokumente: Prilog 1. Specifikacija ... The post Istraživanje tržišta – Usluge organizacije događanja za projektne dionike appeared first on CARNET .

26.11.2020. 15:13
Istraživanje tržišta – Nabava Aplikacije za upravljanje školskom mrežom
U sklopu II. faze programa ,,e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće" Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET ... The post Istraživanje tržišta – Nabava Aplikacije za upravljanje školskom mrežom appeared first on CARNET .

Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 11. 2010.

Ukupno: 979854
Ovaj mjesec: 3091
Ovaj tjedan: 623
Danas: 21
PARTNERI

Priloženi dokumenti:
ispitna anksioznost.pdf

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Organizacija šk. godine 2020./2021. u uvjetima epidemije Covid - 19
Autor: Anđela Divić, 4. 9. 2020.

Na temelju usvojenog  Protokola postupanja u uvjetima povezanima s COVID - 19 Srednje škole fra Andrije Kačića Miošića Makarska slijede najbitnije informacije o organizaciji šk. godine 2020./2021. u uvjetima epidemije Covid - 19.


Organizacija šk. god. 2020. / 2021. u uvjetima epidemije Covid 19

 

  1. Izbor modela

Nastava će se odvijati prema modelu A koji podrazumijeva da se svi učenici obrazuju u školi uz pridržavanje epidemioloških uputa. Obvezno je nošenje zaštitnih maski.

Moguć je prelazak  na model B (kombinirani oblik nastave) ili model C (nastava na daljinu) ovisno o epidemiološkoj situaciji.

  1. Korištenje ICT tehnologije; platforma

Komunikacija roditelja i škole odvijat će se putem web stranice škole, elektroničke pošte, WhatsApp grupe i obrazovne platforme o kojoj će roditelji pravovremeno biti obaviješteni.

Virtualne učionice na platformi LOOMEN  ostaju aktivne.

  1. Početak i trajanje nastave

prvi radni dan - Nastava počinje 7. rujna u  14 sati za učenike prvih razreda, u  14.35 sati za učenike drugih razreda, u 15.10 sati za učenike trećih razreda, te u 15.45 sati za učenike četvrtih razreda. Prvi nastavni blok-sat je Sat razrednika i trajat će 60 minuta za učenike svih razreda. Treći  sat trajat će po 30 minuta.

Razrednici prvih razreda dočekat će učenike ispred glavnog ulaza i uputiti u njihovu učionicu. Sljedeće dane prvaši ulaze i izlaze iz škole prema položaju učionice i navedenom protokolu.

ostali dani - Nastavni sat će trajati 40 minuta. Jutarnja smjena počinje u 8 /8.45 sati, a popodnevna u 14 /14.45 sati.

  1. Protokol ulaska i izlaska iz škole

Protokol ulaska i izlaska iz škole prema slijedećem rasporedu:

- učenici koji koriste učionice 12, 15, 32, 35, 37, 43, 47 ulaze na ULAZ 1 (glavni ulaz u zgradu),

- učenici koji koriste učionice 21, 23, 24, 25 ulaze na ULAZ 2 (parkiralište),

- učenici koji koriste učionice 48, 49, 50, 51 ulaze na ULAZ 3 (kraj učionice broj 25),

- učenici koji koriste učionice 1, 3, 4, 6, 7 ulaze na ULAZ 4 (kraj učionice broj 1).

Popis učionica i razreda dostupan je na web stranici škole, a bit će objavljen i na ulazima u školu.

  1. Evidencija

Sukladno naputcima HZJZ i MZO-a svaki UČENIK je obvezan voditi knjigu evidencije svoje tjelesne temperature, te u slučaju povišene tjelesne temperature ili bilo kojeg drugog simptoma / sumnje COVID-a 19, obavijestiti razrednika/cu te postupiti u sladu s preporukama.

Evidencijska knjiga o tjelesnoj temperaturi djelatnika nalazit će se na glavnom ulazu škole, gdje će se mjeriti tjelesna temperatura djelatnika na dolasku i odlasku te upisivati u evidencijsku knjigu.

  1. Održavanje roditeljskih sastanaka

Prema uputama HZJZ i MZO-a, roditeljski sastanci održavati će se od drugog tjedna. Razrednici će obavijestiti roditelje o mjestu i načinu održavanja sastanka.

  1. Postupanje u slučaju sumnje na COVID kod učenika i djelatnika opisano je u priloženom dokumentu.

v.d. ravnatelja: Evelin Bulić, prof.



Priloženi dokumenti:
raspored_razreda_2020-21.docx (14.98 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju