preskoči na sadržaj

Srednja škola fra Andrije Kačića Miošića Makarska

Login
Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Anketa
Na kraju godine moj uspjeh je







Carnet vijesti
CARNET
27.11.2020. 14:19
Istraživanje tržišta – Usluge organizacije događanja za projektne dionike
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET provodi istraživanje tržišta za potrebe nabave Usluge organizacije događanja za projektne dionike. U svrhu istraživanja tržišta CARNET objavljuje sljedeće dokumente: Prilog 1. Specifikacija ... The post Istraživanje tržišta – Usluge organizacije događanja za projektne dionike appeared first on CARNET .

26.11.2020. 15:13
Istraživanje tržišta – Nabava Aplikacije za upravljanje školskom mrežom
U sklopu II. faze programa ,,e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće" Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET ... The post Istraživanje tržišta – Nabava Aplikacije za upravljanje školskom mrežom appeared first on CARNET .

Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 11. 2010.

Ukupno: 979857
Ovaj mjesec: 3094
Ovaj tjedan: 626
Danas: 21
PARTNERI

Priloženi dokumenti:
ispitna anksioznost.pdf

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kako vi provodite vrijeme doma? - PODIJELI, PODRŽI, IZDRŽI
Autor: Sanja Puharić, 30. 3. 2020.

Uključi se i ti! www.poliklinika-djeca/hr


https://www.poliklinika-djeca.hr/aktualno/novosti/podijeli-podrzi-izdrzi-i-ti-mozes-sudjelovati-u-kampanji-za-ocuvanje-mentalnog-zdravlja-u-razdoblju-izolacije/

Poliklinika za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba je u suradnji s digitalnom agencijom Degordian i prof. dr. sc. Mislavom Antom Omazićem s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu pokrenula Instagram kampanju  “Podijeli, podrži, izdrži” za podizanje svijesti o važnosti očuvanja mentalnog zdravlja mladih tijekom pandemije koronavirusa. 

“Ovom se kampanjom  želi prikazati kako je ovo svima nama novo i nepoznato razdoblje u kojem je bitno ponašati se odgovorno, biti tu jedni za druge, ali i u kojem su upravo pomaganje drugima i posvećivanje vremena sebi ključni za očuvanje mentalnog zdravlja. To je tema koja ne smije ostati zanemarena u periodu kada nam je nesigurnost zajednička emocija s kojom se svakodnevno suočavamo. Ne zaboravimo da živimo u doba kada vrlo je jednostavno komunicirati s prijateljima i obitelji, kada je lakše nego ikada pobrinuti se za rizične skupine i kada se zajedničkim snagama možemo međusobno čuvati.” – rekla je  prof. dr. sc. Gordana Buljan Flander, ravnateljica Poliklinike za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba.

Kampanjom “Podijeli, podrži, izdrži” prvenstveno se obraćamo mladima jer su adolescencija i rana odrasla dob razdoblja su u kojem mladi posebnu pažnju pridaju stvaranju osjećaja pripadnosti – žele biti dijelom skupine i integrirati tu pripadnost u dio svog identiteta. Međutim, istovremeno su skloni interpretirati rizične situacije nedovoljno kritično zbog osjećaja nedodirljivosti  “meni se to ne može dogoditi”, a vlastita iskustva kao jedinstvena  “samo ja se tako osjećam”. Stoga, u trenutku kada je ograničena mogućnost kretanja, kada je fizičko zdravlje ugroženo, svi mogu doživjeti neugodne emocije.

“Osjećamo tjeskobu kao odgovor na nesigurnost situacije, tugu povezanu s gubitkom onoga na što smo navikli – rutine, dnevne doze sreće i nesreće, te ljutnju, na koga ili što god u svojim mislima usmjerimo krivnju za novonastalu situaciju” – objasnila je psihologinja Poliklinike Ella Selak Bagarić, idejna začetnica kampanje: “Fokusirani smo na sve ono što trenutno ne možemo imati ili raditi, osjećamo gubitak zbog otkazanih putovanja, koncerata, druženja, rođendana i izlazaka, osjećamo napad na svoju slobodu i strah zbog nesigurnosti u ono što se bi se moglo dogoditi – osjećamo se usamljeno, ali to nismo”.

“U trenutku kada je svijet zahvaćen pandemijom, kada je Vlada objavila direktivu o ostanku kod kuće te kada svaki pojedinac na Zemlji ima isti cilj – ostati fizički zdrav, Poliklinika za zaštitu djece i mladih grada Zagreba u suradnji s agencijom Degordian intenzivirano radi na podizanju svijesti o važnosti očuvanja mentalnog zdravlja mladih”, kaže Boris Zatezalo, account direktor iz Degordiana. Naveo je i kako su se u kampanju na Instagramu, iako je tek krenula, već uključili brojni influenceri... koji svojim pratiteljima žele vratiti osjećaj sigurnosti i pripadnosti.

Profesor Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Mislav Ante Omazić, koji svakodnevno radi s mladim ljudima i svojim projektima dokazuje da su mladi ključni za promjene u društvu, također je jedan od inicijatora kampanje. Pojašnjava zašto je bitno da se što više ljudi uključi u ovu inicijativu: “Svaki dan učim od svoje djece i ako sam nešto dobro naučio to je da se oni međusobno najbolje razumiju. Ako mladi, pozovu vršnjake da sada, kada svaki društveni kontakt koji nije nužan predstavlja rizik u širenju zaraze, ostanu u svom domu ili, primjerice, pomognu starijima u nabavci, to može biti game changer u situaciji rizika od masovnog oboljevanja u Hrvatskoj, ali i šire jer, kao što smo vidjeli, bolest smo “uvezli”.

Naš poziv mladima Uključiti se možeš i ti! Odaberi neki od predložaka koji ti se najviše sviđa, a možeš i više njih, napravi screenshot i objavi ga ispunjenog na svom Instagramu uz hashtagove #ostanidoma i #tujednizadruge. Na ovaj ćeš si način osvijestiti da već radiš puno za sebe i za društvo, ali i podsjetiti druge kako mogu pomoći sebi, ostati mirni, zdravi i pozitivni te drugima da ostanu sigurni.Podijeli story na svom profilu, zajedno budimo #tujednizadruge i prevladajmo ovu krizu kroz jačanje mentalne otpornosti, komuniciranje pozitivnih vrijednosti koje sprječavaju širenje panike i preuzmimo odgovornost, jer nismo sami i nismo nemoćni.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju